برآیند

لطفا در هنگام خواندن تمرکز کنید.

برآیند

لطفا در هنگام خواندن تمرکز کنید.

بر ظاهرش عیب نمی بینم و در باطنش غیب نمی دانم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب

معرفی خودم

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰ ب.ظ

من، اسمم هومن هست! البته فامیلی خودم رو نمیگم! آخه نمیخوام لو بدم! ولی داخل استان ایلام زندگی می کنم! شهرستان خوبیه! جالبه! محروم هم هست! ولی نه در اون حد که که واقعا محروم به حساب بیاد! فقط از پزشک فوق تخصص محرومیم! همین! کلاس نهم هستم! 15 سالمه و هنوز امتحانات تموم نشده! و من هم می خوام که در این امتحانات موفق بشم و وقتی وارد رشته تجربی شدم، برای کنکور بخونم! ولی نمی دونم که چرا همیشه احساس منگ بودن می کنم! برای همین خیلی دیر مطالب رو حفظ می کنم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۹
هومن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی