برآیند

لطفا در هنگام خواندن تمرکز کنید.

برآیند

لطفا در هنگام خواندن تمرکز کنید.

بر ظاهرش عیب نمی بینم و در باطنش غیب نمی دانم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب

سلام

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ب.ظ

      سلام! کسی اینجا حضور داره؟ الان از کجا شروع کنم؟ باید چیکارکنم؟ این سوالی هست که من دارم و خیلی خوب میشه که یکی بیاد بگه که حال و هوای بیان چطوریه! میدونید، شنیدم که بیان از سرویس دهنده های دیگه بهتره! حتی تونایی سئو هم داخلش وجود داره! اما الان من برام سواله که داخل یک وبلاگ دقیقا چی مینویسن؟ خوشحال میشم که کسی کمکم کنه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۹
هومن

نظرات  (۳)

سلام درباره یک انیمیشن می نویسه دیگه قسمت های بعضی از انیمیشن ها را با زیرنویس فارسی بدون سانسور قرار می دهند و مثلاً فقط درباره یک انیمیشن سریالی معروف و پر طرفدار مثل کارتون ماجراجویی در پاریس می نویسند و قسمت هاشو با دوبله فارسی و با زبان انگلیسی و بدون سانسور و با زیرنویس فارسی قرار میدهند ولی هر چیزی خواستی بنویسی کپی نباشه مثلاً تو یک متن را از یک سایت بخوان بعد فهم خودتون را از بگو.

سلام دوباره اگر خواستی از سایتی متنی به درون سایت خودت بیاری و فرار بدید و قبل از قرار دادن یکم تغییرش بدی اول در بخش ان مطلب در همان سایتی که مطلقه توش است توی بخش نظرات بگو که من می توانم مطلب شما را با قرار دادن نام سایتتون و یه مقدار تغییر توی سایت خودم قرار بدم.و اگه اجازه داد قرار بده و اسم سایته هم بنویس . اگر هم اجازه نداد اصلا توی سایتت قرار نده . برای قرار دادن قسمت‌هایی از انیمیشن ها هم از سایت های خوب اجازه بگیر مثل همون قبلی که گفتم . از توی سایت های خوب هم بیار . به چیزایی که گفتم جواب هم بده.

سلام‌چرا جواب نمی دید . لطفا جواب بدید.ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی